Reklamační podmínky a vrácení zboží

1. Reklamace

1.1 Zprostředkovatel se zavazuje řešit reklamace výrobků zakoupených Kupujícím od Dodavatele v zákonné lhůtě 30 dnů. Zprostředkovatel se zavazuje, že přijme reklamaci výrobku ve svém sídle v ČR, a  poté doručí zboží k reklamaci Dodavateli na své náklady. Zákonná lhůta se počítá od data doručení výrobku na reklamaci na provozovnu Zprostředkovatele. Do zákonné lhůty se nezapočítává doba přepravy opraveného/nového výrobku od Dodavatele Kupujícímu.

Zboží k reklamaci je nutno odeslat spolu s fakturou na tuto adresu:

Hana Kováčová, Vojtěšská 17, 110 00 Praha 1 

2. Zánik a změna smlouvy

2.1  Výpověď smlouvy ze strany Kupujícího před dodáním zboží se nikterak nedotýká činnosti poskytovatele uskutečněné na základě zprostředkovatelské smlouvy do doby, než se Zprostředkovatel o výpovědi dozvěděl. Tzn. smlouvu nelze vypověděť např. v případě, kdy bude zboží již odesláno od dodavatele /což může trvat i 40 dnů/.

3. Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz

3.1 Je-li Kupující spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 52 odst. 3 obč. zákoníku, je ze zákona oprávněn odstoupit od smlouvy se Zprostředkovatelem a Dodavatelem bez uvedení důvodů a sankce do 14 dnů od uzavření smlouvy. V takovém případě je nutno NEPOUŽITÉ A NEPOŠKOZENÉ zboží (pokud možno v původním obalu) vrátit zpět na adresu Zprostředkovatele, jak je uvedena výše.

NOŠENÉ A POŠKOZENÉ ZBOŽÍ VRACET NELZE!

Přijetí vráceného zboží zajišťuje Zprostředkovatel na provozovně na území ČR, dopravu k Dodavateli zajišťuje na své náklady. Bude-li u vráceného zboží poškozen obalový materiál či jiná součást, může Zprostředkovatel naúčtovat Kupujícímu náklady vzniklé s uvedením zboží do původního stavu.

4. Ochrana osobních údajů

4.1 Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Objednávkou služby Kupující souhlasí s tím, že jeho osobní údaje poskytnuté Zprostředkovateli, budou použity pro účely vyřízení objednávky a nebudou poskytnuty třetím stranám vyjma Dodavatele.

4.2 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou.

4.3 Uživatel souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, fakturační adresa, doručovací adresa.

Poslední články

Regulace péče o těhotné

Regulace péče o těhotné

Proč jsme nuceni regulovat péči o těhotné aneb každý proces má maximální kapacitu, porodnice není výjimkou.

Halabala Café & Baby

Halabala Café & Baby

HALABALA je koncept nekuřácké kavárny s dětským koutkem a zahrádkou s průlizkou a pískovištěm, ve kterém se budou cítit dobře jak rodiče, tak jejich děti.

Rizikové těhotenství Podolí

Rizikové těhotenství Podolí

Oddělení rizikového těhotenství – P3 poskytuje lůžkovou péči ženám, jejichž gravidita je zatížena rizikem, nebo jsou-li identifikovány vážné poruchy průběhu těhotenství, které nelze řešit během ambulantní péče.

Originální šperky a móda

Prohlížením této stránky souhlasíte s použitím cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close